Wat denken jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 06:51

Euhm,een niet al te goede titel maar ik vond niets anders
Ik zit met een vzpaard dat doorzakt op de voorhand.Er is een hele geschiedenis aan maar mijn vraag is gewoon: Welk been is het??

Ik heb hem gefilmd,daar zakt hij 2x door.
Volgens mij is het zijn rechterbeen waar hij doorzakt en dat hij dan met zijn linkerbeen snel bijzet om niet te vallen.Wat denken jullie??
Als iemand ook kan zien waar het begint,waar het probleem zou kunnen zitten:ik hoor het graag

Hij zakt door rond de 4min20(precieze tijdstip is 4:25)en de 5m00(precieze tijdstip is 5:04)Het beste en het duidelijkste is,is het om de Afspeelsnelheid op Langzaam te zetten

Enne,sorry voor de slechte kwaliteit,maar stappen en filmen gaat niet echt samen

http://rapidshare.de/files/20231007/MPG_0026.MPG.html

Even uitleg bij het downloaden:
Klik op de link
Selecteer helemaal onder Free in de tabel
Dan verschijnt er in het midden : Download-Ticket reserved. Please wait ... seconds.
Zoveel seconden moet je dus wachten
Dan moet je een aantal letters en cijfers invoeren
En dan op Openen of Opslaan klikken,wat je ook zelf wilt

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 07:55

Dit is heel moeilijk om daar iets over te zeggen als je geen da. bent. Ik denk echt dat het het verstandigste is om er na te laten kijken en als een paard doorzakt zou ik zeker stoppen met longeren en stappen op de harde ondergrond en daarna het been een minuuut of 10 koelen met water. Nogmaals het is moeilijk om te zien hierl

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 16:40

biancaremijn schreef:
Dit is heel moeilijk om daar iets over te zeggen als je geen da. bent. Ik denk echt dat het het verstandigste is om er na te laten kijken en als een paard doorzakt zou ik zeker stoppen met longeren en stappen op de harde ondergrond en daarna het been een minuuut of 10 koelen met water. Nogmaals het is moeilijk om te zien hierl

Wij longeren niet en wij stappen op de harde ondergrond
Wat ik enkel moet weten is welk been het is

shantihdior

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 07:54

als hij op links valt is hij rechts dus niet goed.
is het nergens dik of warm??
ik zou de DA dan even er naar laten kijken

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 13:22

shantihdior schreef:
als hij op links valt is hij rechts dus niet goed.
is het nergens dik of warm??
ik zou de DA dan even er naar laten kijken

Hij heeft wel 2peesblessures waarvan de ergste rechts is maar daar ligt het niet aan.Wij vermoeden dat hij artrose heeft in de kogel.

Ik heb het ook eens een vriendin laten zien,volgens haar zit er ook een knik in de kogel,zien jullie dat ook??