...uitslag desmitis proximale suspensory ligament rechtsachter, of kort peesscheur redelijk zwaar.
ze zou 6 weken op boxrust moeten gaan met medicijnen en voer zouden per week 150 euro kosten , maar grote probleem is mijn paard kan helemaal niet tegendat ze op stal moet staan ze flipt letterlijk en doet haar zelf meer kwaad dan goed ze zou over de duer springen,was zo al na 3 dagen stal omwille van open wonde,ook wanneer je haar voer wil geven stampt ze je gewoon omver.ze doet dit alleen als ze langer dna 1 dag op stal heeft gestaan.relaxatiemiddelen helpen niet.
nu zouden we dan een operatie moeten doen wat erg veel geld kost die zou waarschijnlijk 2x toegepast moeten worden...
nu omdat ze geen pijn heeft gewoon los op de wei lopen alleen tijdens het rijden , zou ik haar als fokmerrie verkopen met heel veel pijn in mijn hart gewoon omdat ik haar niet kan los laten
de veearts zij dat het een hele prestatie was dat ik zo een gespierd paard kon rijden voor een meisje als ik,ze hebben soms met 10 man haar in ruimtes moeten duwen,voor de echografie, dat machine heeft ze dan met een milimeter geluk niet kapot geslaan.
vinden jullie het een goed idee fokmerrie ?
ik kan echt die operaties niet betalen, ze zouden een nieuw duur paard me kunnen kopen.
sorry als ik stukjes weglaat ,maar ben zo verward ,dus als er iets vaag is vraag maar...
vicky