Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ze is een beetje moeilijk met van die extra's zoals olie, biotine, ... BasjeGuwrl schreef:Zeewier is een prima product voor de vacht.
Mijn paard eet het in principe ook niet; goed door het voer mengen, hetgeen wat achter blijft in de voerbak krijgen ze uiteindelijk toch wel binnen.

RicardoOpa schreef:Lijnzaad helpt ook heel goed maar moet je niet dagelijks geven. 1 keer in de week is goed. Dan is het makkelijks om door de slobber heen te doen of alleen koken met veel water totdat het slijmerig is.
Verder heb ik gehoord dat een rauw ei ook wonderen doet !

free schreef:Wat raden jullie aan voor supplement bij een paard die de laatste tijd wat moeilijk door zijn vacht raakt en zo dus ook een dof uitzicht heeft?
En waar kan je dat dan ook bestellen?

mijn pony was daar ook moeilijk mee maar toen hij het tussen het eten kreeg at die het zo op! TheSam schreef:free schreef:Wat raden jullie aan voor supplement bij een paard die de laatste tijd wat moeilijk door zijn vacht raakt en zo dus ook een dof uitzicht heeft?
En waar kan je dat dan ook bestellen?
Wat is de reden van het niet door zijn vacht komen en dof is? Is het een ouder paard? Is het paard wel gezond? Mankeert het paard iets?
Ik zou eerst de oorzaak ervan opzoeken ipv voedingssupplementen te gaan voeren.