absurd *eczeem*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaB

absurd *eczeem*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 22:21

Ik heb het even aangekeken, maar vanmiddag besloten dit toch met jullie te delen vind het namelijk zo stom overkomen

2 weken geleden, haalde ik Sjors onder zijn boett vandaan, en zijn hele staart kapot geschuurd, zo vroeg al Ik was een desperate housewife, alleen dan zonder dat house

Het stond na die paar dagen flink schuren breeduit alle kanten op, en ik wilde het weer bij elkaar hebben. Dus mijn haarstiekje ging uit, en ik maak een staartje met de haren bovenaan zijn staart *is het nog te volgen?*

De volgende dag haal ik de deken eraf, t staartje was nog intact.

Toeval

Maar alles valt te proberen, bovenkant weer uitgekamt, staartje weer in, en zo verder. Tot mijn grote verbazing bleef elke dag weer het staartje zitten. Enkel toen ik een dag zijn deken niet af had gedaan, was na 2 dagen toch geschuurd. Gewassen en opnieuw begonnen.

Dat is nu ongeveer 2 weken geleden, en hij heeft niet meer aan zijn staart geschuurd ik snap er geen hout van.

verder heb ik, op advies van marije *saar*, nog isimix besteld en ik hoop zo dat we deze zomer goed doorkomen. Maar ik hou mijn hart vast, hij is pas net begonnen

ellepel

Re: absurd *eczeem*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 08:49

zou t misschien kunnen dat door t elastiekje wat meer lucht bij de huid kan komen en t zo minder jeukt?

wel apart zeg

paars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:25

Misschien het ei van columbus . Wil alleen mensen die dat nog niet weten even waarschuwen: als de haartjes te kort zijn voor een staartje, níet het elastiekje om de staarwortel binden dan zijn de gevolgen niet te overzien! Dat ze niet denken: ik doe het maar even zo.
Super voor je paard Soeskia!