Het gaat om een drachtige merrie, die naast m'n huis in het land staat.
Al sinds 3 dagen heeft ze een gat in dr hoofd, zooo diep! niet normaal! Naast haar oog, aan de binnekant. niemand weet wat er mee gebeurt is. De eigenaar wil er niks aan laten doen, en de merrie is drachtig. Iedereen vind het raar dat ze eigenlijk nog zo goed kan functioneren. Met zaklamp erbij, zou je zo IN haar hoofd kunnen kijken. Ze is al veel bloed verloren, en en etterd heeel erg! dit is gewoon niet normaal. de dierenbescherming is al door heel veel mensen gebeld maar die kan niet komen omdat ze geen mensen hebben. er was nog wat gebeld. maar die deed er ook niks aan. en de politie, die heeft de eigenaar gesproken. maar die doet er toch niks aan. het paard loopt al 3 dagen met dit gat rond. Hij heeft ze nu ook nog eens helemaal naar achter verplaatst, zodat niemand het paard kan zien. Ik wel, omdat ik er naast woon. ik hou haar nu al paar dagen in de gaten. sochtends, smiddags en savonds. Dit is zoo zielig! de dierenarts wil niet komen, want dat kan alleen in opdracht van de eigenaar, maar die wil dat niet, omdat dat geld kost.
Ik weet niet wat ik moet doen, maar troep, zand bacterien. alles kan zo boven in haar hoofd komen, krijgt onsteking paard dood, veulen dood. Het is zooo diep, ik heb nog nooit zoiets gezien.
Heeft iemand tips? wie ik kan bellen? of wie mij kan helpen? die eigenaar is hardstikke gek in z'n kop!
Ik ga er nu direct heen en foto's maken. zodat jullie het kunnen zien.
Ik denk dat het niet geschikt is voor mensen met een zwakke maag!!
AUB! help dit paard! niemand weet wat ie moet doen! niemand kan helpen! AUB!!
Alvast bedankt.
Speedylover

en je niet laten afpieteeren door de dierbescherming
) Dan komen ze wel! Je moet goed mondig zijn.