Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
twinducklin schreef:Ik zou even kijken hoe rustig je paard is in de wei tegenover de stal?
Als ze op stal erg onrustig is en loopt te springen lijkt me dat ongezonder voor haar been als wanneer ze gewoon rustig stapt in de wei.
Bovendien 12 mei is weer 2 weken verder, misschien is het wondje dan al ver weg..
Veel succes!
Rianneke schreef:als ze onrustiger op stal is dan in de wei zou ik haar in de wei doen! kun je niet een stukje afzetten zodat die ander haar niet op han jagen?
verder is een winkelhaakje zoals jij beschrijft vrij snel genezen! gewoon zorgen dat je het goed hebt schoongemaakt en idd acederm of ander spul er op spuiten! loopt ze ook nog kreupel of niet? want als ze niet kreupel is kan ze 12 mei heus wel mee hoor! dan zit dat gaatje als het goed is allang weer dicht!
gewoon ff opletten en als je twijfelt nog een dagje laten staan! aan de hand stapen zou ik niet weten of dat zou mogen. denk het wel want dat is in feite gewoon een rustige beweging! maar het ligt er aan op welke plek die zit. kijk als er bij iedere stap die die zet druk op het wondje komt duurt de genezing langer...! urlenos schreef:heey roellie
das echt rot om te horen zeg.
maar zulke wondjes gaan heel snel over hoor en het zal ook iet lang dik blijven gewoon lekker koelen. Liefst 2 of meer keer per dag 10 minuten of iets langer, dan is het zo weg. En acederm blijven spuiten tot het dicht is. Anders komen er steeds weer bacterieën in.
succes dr mee, en niet tobben he, bonny is een sterke pony:)

? Ik lees diverse topics van je over je pony en dat is weer bijna naar wedstrijd/concour moet. Wel balen, maar het komt vast wel goed
Miirthe schreef:Als je de slang zeg maar indrukt komt de waterstraal verder; kan je er op trapveilige afstand nog bij![]()
Ik zou, als het dikker wordt dan dat het nu is, de DA bellen. Verdikt nu is niet zo vreemd, maar dat het dikker wordt lijkt me niet zo best.
Sterkte verder he
* Het zit je trouwens wel weer lekker mee he? Ik lees diverse topics van je over je pony en dat is weer bijna naar wedstrijd/concour moet. Wel balen, maar het komt vast wel goed
MissVicky schreef:Flink mee stappen Roelie, er zit waarschijnlijk gewoon vocht in t been maar t kan natuurlijk ook etter zijn. Ik denk dat je dat zelf wel kunt beoordelen:P Als t echt niet duidelijk is nog even aankijken en anders DA bellen. Zonde van je wedstrijd maar je had je winstpunten toch al binnen:P En Bonnie komt er vast weer gauw bovenop!
MissVicky schreef:ik denk dat je t wondje nu t beste met rust kunt laten, teveel geklungel is ook niet goed dan krijgt het niet de kans om te genezen. Trouwens, een klap voor je eigen hoofd wil je ook niet riskeren dus als ze te gek doet zou ik t sowieso niet doen Roelie:P