Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Een paar keer is niet erg, maar vaker dan 3x is toch erg veel voor een paard. Kun je niet aankaarten dat je wilt dat er een inwendig onderzoek word uitgevoerd?
Sterkte, en beterschap!
melissa7 schreef:ik maak zijn hooi al nat maar dat moet zeker een paar uur weken voordat je het dan mag geven. de Da zei ook dat er toch een iets van scherp geluid op zijn longen zit, hij heeft een hele droge hoest en heeft ook wel een loopneus dus. Want kan ik nog meer doen, bijv. kruiden geven ofzo. wie heeft dit ook meegemaakt. Wat kan ik nog meer doen.

Suziej schreef:. Paarden horen niet te hoesten.Een paar keer is niet erg, maar vaker dan 3x is toch erg veel voor een paard.
Suziej schreef:En daarom zou je een inwendig onderzoek moeten laten uitvoeren, want je weet nou niet wat er aan de hand is. En dan kun je wel allemaal middeltjes in je paard gaan stoppen, maar je kunt beter een goed antibiotica krijgen, dan is het veel sneller over dan wanneer je met allemaal middeltjes gaat prutsen.
sundance11 schreef:Suziej schreef:. Paarden horen niet te hoesten.Een paar keer is niet erg, maar vaker dan 3x is toch erg veel voor een paard.
En wat als het paard hooikoorts o.i.d heeft? Mijn paard hoest al 1,5 jaar. Wordt nu wel beter dmv homeopathie en accupressuur.

[/quote]