Hooikoorts

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

guppytoto

Hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 13:20

Wie kan mij helpen aan een middel voor paarden tegen de hooikoorts.
Geen slijm oplosser of een middeltje tegen de hoest. Maar een middel dat zoals wij mensen kunnen innemen en je minder of geen last hebt van de pollen in de lucht. Echt een middel tegen de hooikoorts.
Het zit zo, ik heb een volbloed van ondertussen bijna 30 jaar oud die nog super fit is. Maar wel heel veel last heeft van hooikoorts (naarmate hij ouder wordt is de allergie ook heftiger geworden) en het is nu de tijd dus heeft hij geen lucht meer om te lopen. Niet alleen jammer dat we nu niets meer kunnen doen met het dier, maar voor hem is het zeer zwaar, gezwollen klieren die de luchtpijp en keel vernauwen waardoor hij zijn eten moeilijk weg krijgt alleen slobber gaat nu nog goed naar binnen brok is te hard en irriteerd de keel nog meer. Waardoor hij zich makkelijk verslikt en gaat hoesten. Waar hij zelf weer erg kwaad om wordt, en de boel kort en klein slaat, want hij is fit en wil lopen dus de energie is er wel maar de zuurstof ontbreekt.
Wie kan mijn paard helpen aan een middel het liefst op kruidenbasis wat de allergie van pollen tegen houd of verlicht. Het is er voor mensen wel maar voor paarden kan ik het niet vinden. En dat terwijl er zo veel paarden zijn die hier ook last van hebben net als bij mensen.
namens Toto alvast bedankt voor het meedenken.[/b]

Josefien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:49

er is een centraal topic hierover, bovenaan medisch!!onder headshaking syndrome staat veel over hooikoorts.

heleenxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:08

Mij paard krijgt medicijnen van een homeopaat.

Mungbean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:38

zo'n fijnmazig neusnetje schijnt ook wel te helpen, maar of dat lekker zit?

guppytoto

Re:neusnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 11:28

Sizzle schreef:
zo'n fijnmazig neusnetje schijnt ook wel te helpen, maar of dat lekker zit?

Zo´n netje heb ik al maar dat kriebeld daar gaat hij weer van niezen. Maar wel bedankt voor je reactie.

guppytoto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 11:32

Josefien schreef:
er is een centraal topic hierover, bovenaan medisch!!onder headshaking syndrome staat veel over hooikoorts.

Dank je wel ik ga verder zoeken.