Het is dus op bijde voorbenen.
Toen het enigzins schoon was gespoeld ging het weer bloeden. Beetje wazige foto:
Iemand enig ide wat ik hier mee moet en wat het kan zijN?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Misschiden dat er dan meer over te zeggen valt.
none schreef:Het zit gewoon op de voorkant van de kogel. Maar hij heeft dit echt al heel erg lang. Soms is het bijna weg maar komt dan komt het uiteindelijk weer terug. Het zijn vooral korsten, die vallen er soms af, maar komen dan ook weer terug.
loveshadow schreef:ehm.. erg moeilijk te zien omdat de foto's een beetje wazig zijn. Misschien de dierenarts even laten kijken? En hoe houd je het schoon, alleen met water of met een speciaal middeltje? Een tijdje in de biotex doet ook wonderen maar dat gaat niet zo handig op deze plek denk ik..

none schreef:Ik heb vandaag de haren om de wond wat weggeknipt, zo is de wond ook veel beter zichtbaar en makkelijker schoon te krijgen.
Heb het er nog eens met de eigenaar over gehad. Nu het weer droger en warmer wordt is er misschien ook wel een kans dat het zo weggaat. Het ziet er namelijk op het eerste gezicht niet schadelijk uit. We hebben ook nog mokzalf staan, zou het een ide zijn om daar eerst 2 weken mee in te smeren en dan bellen? Of is insmeren zonder dat je zeker weet dat het mok is helemaal niet goed?
Maar als het goed is word toch maandag de DA gebeld.

none schreef:Hij was eigenlijk ingedroogd nu
Maar het leek mij ook geen super goed ide, doe het ook maar niet dan.
Ik houd het wel schoon tot de DA komt