Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lightmorebh schreef:De da is er gister bij geweest. ze kon niks vinden dus ik ga maandag met hem naar de kliniek voor foto's. hij had ook al hoefzweren toen hij nog gewoon in stal stond en in de bak liep. maar het is geen hoefzweer dus maar even kijken.Ze had z'n hoef verdoofd om te kijken of het in de hoef zat maar toch niet. toen heeft ze een buigproef gedaan bij de koot en toen liep hij echt slecht weg. maar hij loopt echt veel minder kreupel dan de eerste paar dagen en als hij stapt zie je ook bijna niks. hij heeft alleen een klaphoef zeg maar alsof hij de buiging niet kan maken.kan iemand me vertellen wat me te wachten staat met foto's maken. we nemen mijn shetlander mee om gino rustig te houden in de trailer(hij heeft last van claustrofobie). en hoe lang duren de foto's meestal en krijg je diezelfde dag nog de uitslag.ik ga naar de kliniek bij de delta in maasland
lightmorebh schreef:hoezo als ik vragen mag?
. CCCCorine schreef:lightmorebh schreef:hoezo als ik vragen mag?
Op houtkrullen/zaagsel willen sommige paarden nog wel eens meer last krijgen van hoefzweren. Maar daar sta je dus niet op.