gevoelige zolen en plakijzers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

gevoelige zolen en plakijzers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 12:54

Mijn paard heeft gevoelige zolen en heeft daardoor al een tijd niet op de verharde weg gelopen, omdat ook anders zijn hoeven te veel slijten. Wie heeft er ervaring met plakijzers, is dat wat en blijven die goed zitten? Ik rij nu veel in de bak maar hij mag van de zomer mee op vakantie en dan blijf ik geen 6 weken in de bak rijden.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:35

Ik heb plakijzers van Vettec gehad http://www.vettec.com/65/products/superfast.html
en dat is goed bevallen. Ze bleven er 6 weken onder zitten, daarna braken edr stukken van de takken af en heb ik de rest er onder vandaan laten halen.

Maar ik heb met hoefschoenen ook goede ervaringen (Old Mac's), is dat niet iets voor je. Qua kosten zal het elkaar niet veel ontlopen.

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:06

Hoi ik heb gekeken op die site maar zag niet die ijzers wel foamplaten, maar kan je die ijzers er zelf onder plakken of moet je dat laten doen?

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:05

-> BEH

LDRD

Re: gevoelige zolen en plakijzers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 07:05

Wij gaan vandaag waarschijnlijk ook aan het klungelen met plakijzers (of plakschoentje, weet nog niet precies) bij een jaarling die op ijzers moet maar niet te nagelen is (bokvoetje).
Ben erg benieuwd moet ik zeggen naar het resultaat en hoelang het blijft zitten.