Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus ik heb weinig keus, ook al weet ik best dat bewegen beter is. Elke vrije minuut spendeer ik in mijn paard om haar zoveel mogelijk uit die box te halen, dus wat dat betreft doe ik wat ik kan. 
Natural_Lady schreef:NEEEEEJ SNAPP HET DAN ! Paard moet kunnen lopen, hij moet de mogelijkheid hebben tot beweging 24/7 ! Ooit een paard in de weide met stalbenen of andere stalondeugden gezien?! Nee dus !
Trek het je niet aan ( doe niet alleen zo tegen jou hoor ) Maar wil gewoon dat mensen het gaan inzien dat paarden gewoon beweging nodig hebben en op zo een natuurlijk mogelijke manier willen leven !
Groetjes !
mobick schreef:Minder eiwitten, dus minder kuil.
Nandoman schreef:Stapmolen is (nog) geen optie. Ze rent dwars door de tussenstangen heen en aangezien er hier op stal al een paard staat dat een keer lelijk is gevallen in de molen waag ik mijn paard er voorlopig maar niet aan.
Paddock is er wel, maar die is vaak zeiknat (drainagedoek moet vervangen worden wat, zoals toegezegd, binnenkort gaat gebeuren). Mijn merrie heeft momenteel ook wat last van mok, dus in die nattigheid wil ik haar niet hebben staan.
Verder kan ik haar laten stappen maar dat kost me per stapbeurt 4,50 euro. Ik mag dan wel een zeikerd zijn maar voor 10 minuten stappen vind ik dat een hoop geld.
Ik ga eerst achter het voer aan en op zoek naar een welwillende stalgenoot die (gratis) met mijn paard wil stappen als extra beweging.
Bedankt voor jullie reacties!
, mijn eerste reactie was ook: