Wisselen van tanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quartertje

Wisselen van tanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 13:07

Sinds vorige week is mijn paardje (2,5 jaar) erg sloom en wat tegendraads, het lijkt of hij nergens zin in heeft. Hij knarst ook met zijn tanden (niet de hele tijd) en bij zijn neus lijkt er een lichte zwelling aanwezig te zijn. Hij eet overigens wel goed. Normaal wil hij altijd wel mee om in het park te wandelen maar nu lijkt hij hier geen behoefte aan te hebben. Ook bij het losgooien in de bak blijft hij staan of sloft wat door de bak. Gisteren leek hij weer de oude want hij rende hard door de bak en maakte vreugde bokjes. Vandaag wou hij weer niet uit stal en was weer erg sloom.

Vorige week heb ik een kies in de drinkbak gevonden. Kan het zijn dat mijn paardje zich door het wisselen niet lekker voelt?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:01

Kan heel goed zijn dat je paard wisselt, is meestal rond z'n leeftijd nu; mijn 3jarige paard wisselt en knarst, ik laat de Paardentandarts der dan ook even naar checken, voor jou misschien ook een idee?

Quartertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 16:00

Miirthe schreef:
Kan heel goed zijn dat je paard wisselt, is meestal rond z'n leeftijd nu; mijn 3jarige paard wisselt en knarst, ik laat de Paardentandarts der dan ook even naar checken, voor jou misschien ook een idee?

Bedankt voor je reactie Miirthe, de tandarts komt deze week voor een ander paard en de eigenaar van dit paard zal hem vragen om ook even naar die van mij te kijken. Ben misschien wat overbezorgd omdat dit mijn eerste eigen paardje is.