Mijn New-Forest pony Dolan had al een tijdje hoest, maar nadat ik had gereden en anderhalf uur later terugkwam.. Had hij ineens een rode neus. Het was een bloedneus.. Het was al opgedroogt, dus hebben we het schoongemaakt. Maar ik weet niet of dit nou goed is als hij ook al hoest?
Ook heeft hij een erg droge huid. Hij drinkt helemaal niet veel. Ik geef hem wel is met de slang maar dan drinkt hij nog niet genoeg.. Help! Wat moet ik doen?
Hij bleek een bacteriegroep in zijn longen te hebben en slijm van zijn hoest zat vast in zijn lichaam. We hebben hem eerst moeten longeren zodat hij ging hoesten en al het kweek eruit duwde. Daarna heeft hij een verdoving gekregen en hebben ze met een buis in zijn longen alles weer een beetje vrij gemaakt. Mag nou ook niet meer rijden.. Dus ik hoop dat hij snel opknapt!!
oooo en nu maar hopen ik zit ook dat ik niet mag rijden gewoon lekker met hem knuffelen enzo jij hebt nu direct wat kunnen doen ik zit te wachten op zijn medicijnen omdat ze uit een of ander arabies land komen
he jakkie! Kheb vorige week ook zoiets gehad dat ik enorm moest hoesten en zelfs bloed uit m'n neus kwam. Erg pijnlijk. Maar ik ben weer bijna beter
ponyjumper
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-06 17:39
Ja wordt maar gauw beter! Maar ik heb alleen nog hoestdrank. De medicijnen voor zijn bacterien moeten ook nog komen! Ik geloof dat die donderdag komen. En als al die bacterien dan weg zijn; mag ik weer rijden!