Ons blinde paard Skipta heeft sinds gister als het goed is koliek..
Vanochtend wou ze niet eten.. ze had de hele stal over hoop gehaald, Ze was helemaal vies van het zaagsel en schraapte wel erg vaak over de grond met haar voorbeen. Ze had ook best een harde buik en ze had NIET gegeten!! Allemaal dingen die zijn nooit zal doen.. Dus er klopt iets niet dachten we.. Wij vermoedden al dat het koliek moest zijn, en ja dat dacht de DA ook.. Wij naar de pijnstillers ( die hij kreeg van de DA ) 20 min. stappen en haar op stal gezet Zonder eten.
De DA zei dat ze vandaag geen eten meer mocht en morgen, overmorgen alleen een klein beet je hooi. Daarna zouden we wel verder kijken..
Vanmiddag hadden wij een etentje dus mijn moeder met de auto.. wij met de fiets..
Gelukkig hinnikte ze wel toen ik haar riep..
En ze wou vanavond
al super graag eten!!Ze liep me achterna in het hooi hok
ik kreeg haar er bijna niet uit..Wel een goed teken.. maar niet goed dat ze wat gegeten heeft

De DA zei niet echt duidelijk dat je met een koliek paard veel moet lopen.. Maar skipta heeft het niet héél erg gelukig.. Nu nog..
Ik wacht wel af tot morgen
Maar nu wat vragen voor jullie:
Moet je nou zovaak per dag lopen met een koliek paard?
Zijn er nog tips?? ( wel die voor ieder paard geld met koliek he.. )
Alvast bedankt!! Ik was heel erg geschrokken toen ik in mijn bed lag en me susje zei: je moet uit bed komen want er is iets met skipta
Ik hoop echt dat het morgen niet erger is..
ik kijk de topic even na 
.

bedankt! Ik ben echt héél blij.. Met skipta is alles goed! Ze eet weer goed, heeft niet s'n harde buik meer.. geen pijn meer!! Nog een tijdje rustig aan en alles komt goed..