acupunctuur bij copd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jottum

acupunctuur bij copd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 18:41

Wie heeft ervaring met acupunctuur als behandeling tegen copd.

Mijn paard is al ruim 2 jaar aan het hoesten. Soms erg, soms minder erg, soms zelfs even niet. Ik heb al van alles gedaan met reguliere medicijnen, homeopatische medicijnen, kruiden. Ook haar leefomstandigheden zijn volledig aangepast, maar ze blijft er in behoorlijke mate last van houden.

Aangezien ik met de DA niet verder kom, heb ik naar een acupuncturist gebeld.
Deze vraagt alleen voor het paard zien en een kweekje maken al 150,00 euro.
Nu ben ik huiverig voor bedriegers. Ik heb er veel over om mijn paard weer zo goed mogelijk te krijgen, maar ik wil ook zeker weten dat het geld goed besteed is en dat ik mijn paard niet onnodig ellende aandoe.

Dus heeft iemand ervaring, laat het asjeblieft even weten, bij voorkeur ook bij wie je de behandeling hebt gedaan.

Alvast bedankt
Jot

shaolanneke

Re: acupunctuur bij copd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:11

ik zou je aanraden om eens contact op te nemen met de mensen van
www.holistischdierenarts.nl

absoluut een goede kliniek mbt homeopathie, accupunctuur enz enz

jottum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 10:29

Heb ik ook aan gedacht, maar volgens mij zitten zij in een heel andere hoek van Nederland en ik woon zelf in het noorden.
Kon op de site ook niets vinden over de mogelijkheid dat ze zelf naar je toe komen.
Dit las ik wel in het topic over de holistisch dierenarts.

Het viel mij trouwens in dit topic ook op dat er weinig mensen met hun copd paarden gebruik maken van hun diensten.

Graag zou ik daar wat ervaringsverhalen over lezen.