Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bonny4life schreef:ja het gekke is dat ze met beweging veel fitter blijft dan zonder..
en ze is allang niet meer besmettelijk. ze staat gewoon met de anderen op de wei en er is niks aan de hand. ik vroeg me alleen af wanneer je niet mee mag rijden? ik vind die grens moeilijk te bepalen..
Bonny4life schreef:ik vroeg me af. als jullie paardje lichtjes verkouden is gaan jullie dan wel of niet op concour? en dan eerlijk antwoord geven:)
Ik krijg ook het gevoel dat je iets meer naar jezelf kijkt dan naar je paardje. Want bij dieproeven, gaf je paardje ook aan dat hij/ zij niet fit genoeg was en toch ben je gegaan. En nu wil je ook op concours.. lijkt mij geen slim plan

Bonny4life schreef:nou ik vroeg gewoon advies hoor,
en nu geloven jullie het vast niet maar de snotneus was vanavond weg, ik had haar rust gegeven vandaag maar ze maakte zich zo druk in de wei en heeft het op een rennen gezet (en dan rennen van plezier) en was niet te stoppen zo graag ging ze, ik denk dat het een stuk beter gaat nu en niet door jullie reacties echt niet want als ik het niet vertrouw dan ga ik alsnog niet..
jullie moesten eens weten hoe druk ik me altijd maak op mijn beestje, de meesten vinden mij over maar dan ook overbezorgd en op stal zeggen ze ook gewoon gaan dat beestje is super fit. maar ik maak vaak van een mug een olifant. vandaar ook dit topic.. maar goed als ik niet geloofwaardig overkom ook goed.