Mijn Arabier schimmel van 7 jaar rolt zelden tot bijna nooit.. hij rolt iets van 1 keer in de maand.. hij is ook best wel een ijdeltuitje.. ik poets hem niet iedere dag dus daar kan het niet aan liggen..
hey mijn paardje rolde vroeger ook nooit.. maar sinds kort heeft ze het helemaal uit gevonden en gaat ook steeds beter over de rug lopen. ik had gehoort dat dat er mee te maken had. mischien heb je er wat aan groetjes
heeft het iets met medisch te maken???.. ik had iets gehoord dat paarden die niet rollen zich niet lekker voelen.. maar mijn arabier heeft zelfs een vriendinnetje(smoorverliefd) en hij word iedere week een aantal keer bereden, lekkere buitenritten door bos met z`n alle, hij staat in een volle wei van 1 hectare.. dusse ik weet het niet hoor...
hoi ik bedoelde dat ze der rug beter gaat gebruiken met rijden en meer gaat onspannen over de rug. ook heb ik gehoord als ze rollen dat ze dan lekker in hun vel zitten. het heeft er allemaal mee te maken. het kan volgens mij ook dat je paard rug problemen heeft maar dat weet ik ook niet precies hoor. k hoop dat je er wat aan heb.
Misschien zie je het gewoon niet als ze rollen maar het kan ook dat hij gewoon niet zo van rollen houdt. Ieder paard heeft zo zijn rare ding dus misschien is dit het rare ding van jouw paard.
Nou mijn paard is juist gek op rollen. Altijd als ik hem gereden heb moet die rollen anders gaat hij dat in de stal doen. Dus ben er altijd nogal druk mee