Pijn aan de buik?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyJ

Pijn aan de buik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:41

Mijn merrie bokt vaak als je aan het rijden bent en been geeft, ik geef hele zachte hulpen want ze reageert goed. Nou is me laatst opgevallen dat als ik haar aan het poetsen ben, dat ze dan haar oren in de nek legt als ik daar te hard poets...
Moet ik dit bestraffen of kan er iets aan de hand zijn?

Petersburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:42

Even na laten kijken? Misschien zit er iets!! Even niet bestraffen!!

LadyJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:44

Er is zo niks te zien...geen verdikking of iets anders, anders toch maar even de DA laten komen

Petersburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:49

Kan inwendig wel iets zitten je weet maar nooit, het moet een oorzaak hebben, kijk een merrie kan best een keer tegen je been in komen, maar als hij telkens zijn oren in de nek doet en ook met poetsen, zou ik het ff na laten kijken, je weet maar nooit!!

LadyJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:59

Zal ik inderdaad dan doen, heb haar pas en ze is net ziek geweest een zware verkoudheid...dus ik dacht dat het misschien daar van kwam of omdat merrie`s sowieso gevoeliger zijn (is mijn eerste merrie heb eerder een ruin gehad en hoor allerlei verhalen over gevoelige merrie`s). Is ook stom, de DA was er al voor de verkoudheid, had ik hem dat maar meteen gevraagd maar was veel te ongerust op dat moment want ze had over de 40 koorts.