Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zo ook met brok van pavo, van pavo kon ik maar 1,5 kilo per dag voeren omdat ik er anders geheid naast lag, en Q werd er mager van omdat ie dus net te weinig brok kreeg
en die eet gelukkig wel álles wat je in dr voerbak gooit
maar ik begrijp dat dat voor elk paard anders is.

ellepel schreef:vervang bij de merrie de sportbrok door gewone onderhouds brok.
kun je iets meer geven terwijl ze niet drukker word.
..........
ik vind zowiezo dat je haar best veel voert,als ik ga optellen zit ik toch op 2,5 schep voer.... ze word maar 2-3 x per week intensief gebruikt he...
Tender schreef:Mijn paardjes krijgen ook Marstall.www.marstall.nl
(je moet er inderdaad naar streven zo eenvoudig mogelijk te voeren, dat ben ik met je eens. Een goed basisvoer zou je daarbij kunnen/moeten helpen)
Iepoetjuh schreef:Als je merrie toch al zo druk is dan hoef je er toch niet extra energie in te stoppen. Je ruin misschien een rustgevende muesli zoals pianissimo van cavalor
levi schreef:Iepoetjuh schreef:Als je merrie toch al zo druk is dan hoef je er toch niet extra energie in te stoppen. Je ruin misschien een rustgevende muesli zoals pianissimo van cavalor
Cavalor komt er bij mijn paarden niet in![]()
Hier een heel topic over BHA - BHT - Ethoxiquine
viewtopic.php?f=1&t=321313&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Kiara schreef:Je zou eens kunnen kijken of je van St. Hyppolyt voer kunt krijgen in de buurt?
Ik heb goede ervaring met Hestamix en hestamix light , en de Struktur E.
De eerste twee is fijn voor paarden die niet teveel aan mogen komen en daarnaast niet gaan stuiteren van het voer.
Struktur E werd gegeven aan de meer atletische paarden die ook meer werk moesten verrichten.
Daarnaast werd ook altijd hartog lucerne gegeven.
Iepoetjuh schreef:Als je merrie toch al zo druk is dan hoef je er toch niet extra energie in te stoppen. Je ruin misschien een rustgevende muesli zoals pianissimo van cavalor
#Ymke# schreef:Iepoetjuh schreef:Als je merrie toch al zo druk is dan hoef je er toch niet extra energie in te stoppen. Je ruin misschien een rustgevende muesli zoals pianissimo van cavalor
Lees, mijn ruin moet juist meer energie en mijn merrie minder