Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rukaro schreef:Omdat melanomen vrijwel altijd terug komen en meestal kwaadaardig zijn vraag ik me af of het zin heeft om te behandelen. Ik zou met je veearts alle kanten bespreken en uiteindelijk een afspraak maken over wat je gaat doen en wanneer. Dan weet je waar je aan toe bent en waar je op moet letten. Geeft denk ik wel wat rust![]()
bemoeial schreef:Mijn paard heeft ook sarcoiden/melanomen/ pappiloma's. Het is vaak moelijk om vast te stellen wat het is. Meestal wordt het bepaald door inschatting van de plaats waar het zit. Ik weet dat dit advies idioot klinkt, dacht ik ook (ik ben zelf wetenschapper, echt geen grapje) maar tandpasta erop smeren lijkt te helpen. Iedere dag vers erop (even schoonmaken wat er nog zat) en bij mijn paard, alhoewel ik het zelf nog steeds heel raar vind, verdwijnen ze. Ik gebruik colgate met whitener en ik heb het gebaseerd op een engels forum hierover, alhoewel ik het geloof ik ook al een keer hier gezien heb, vorig jaar of zo. Probeer het een maand of twee, helpt het niet, so what, en zo wel, bingo! laat het aub wel even weten, ben erg geinteresseerd.