Ik heb net de vorige eigenaargebeld. Hij vond het erg leuk dat ik belde.
Ik heb gelijk gevraagd wat ze daar te eten krijgt en of ze daar ook heel snel in de stress schoot. Als eerste vond hij het veelste veel wat ze kreeg. Die 3 kilo brok moet echt naar 2. Dat is meer dan genoeg vond hij ook omdat ik nog meusli en luzerne bijvoer en ze voldoende ruwvoer krijgt.
Hij heeft haar ruim 3 jaar gehad. En hij vertelde ook dat ze daar ook heel snel gestrest was als er clinics en wedstrijden zijn. hij reed of longeerde dan niet maar ging met haar wandelen. Ze maakt zich dan zo verschrikkelijk druk dat ze drijfnat is na 10 min. En het dan geen nut heeft om haar aan het wek te zetten.
Gelukkig verhuizen we binnenkort naar een kleinschalige stal waar ze vaker naar buiten kan en verder ook geen evenementen georganiseerd worden. Dan is het probleem voor een heel groot gedeelte weg.
Alleen zit ik er dan nog mee als ik zelf ergens anders ga rijden (les clinic enz). Dat ze helemaal in de stress schiet. Gelukkig rij ik niet vaak buiten de deur maar zou daar nog heel graag tips voor willen krijgen.