Mijn paard ligt veel na verhuizing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Just_in_time

Mijn paard ligt veel na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 23:10

Hallo allemaal

Ik heb mijn paardje pas 4 dagen geleden verhuist, maar ze ligt veel op de grond in haar box, ik vroeg mij af of dat door de stres van het vervoer kon komen, ze doet het al wat minder dan in het begin, maar voorheen had ze dit niet, ook niet toen ik haar net had, toen was ze ook per trailer vervoerd en dat was nog veel verder reizen ook dan deze keer.
Verder gaat het goed, ze eet ook weer goed, de eerste paar dagen at ze ook wat minder.

ik hoop op een reactie, mag ook een berichtje sturen

heleenxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:14

Ik denk dat het door de stress komt inderdaad. Andere stal, voer, etc. Geeft toch altijd een hoop stress. Ik hoop voor je dat ze snel went, sterkte ermee!

magicrover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:15

Het kan door de drukte van de verhuizing komen of misschien voelt ze zich wel meer om haar gemak in de nieuwe stal. Als je paardje verder goed eet en de algemene indruk is goed, zou ik me niet te veel zorgen maken.

Moonny

Re: Mijn paard ligt veel na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:39

Misschien voelt ze zich idd meer op haar gemak.
Wij hadden het ook met nieuw paard op stal ging vaak liggen. De eigenaar had hem nog nooit zien liggen in zijn stal en nu doet ie het wel vaker.

a3a

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:22

Kan ook zijn dat ze vorige stal (vriend/vriendin) mist. Aan de ander kant, ze kan zich ook meer op haar gemak voelen. Maar dat we wat slechter heeft gegeten wijst toch op stress of heimwee. Gewoon even de tijd geven.

Just_in_time

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 17:43

Hoi, bedankt voor jullie reacties, ze zal idd haar vriendin wel missen, dat is een fjordje, dat was het enige paardje waarmee ze op kon schieten, maar de gene waardoor ze nu word verzorgd kende ze al, dus ze zal wel snel wennen, verder vertoont ze geen vreemd gedrag.

Just_in_time

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:31

mag een slotje op