de eigenaaresse loopt praat veel dingen goed. dat het to gdoor het zand kwam enz. de waterbak kunnen we niet afsluiten want hij staat bij een kinderboederij. die kraan word dan ook afgesloten en als je ze dan emmers geeft kan je he nog niet controleren omdat hij met een ander paar in een loop stal staat. er staat ook een 3de paard apart in een stl maar die kunnnen niet omwisselen omdat hij geen kuilgras mag. Kortom het gaat nog een hoop problemen geven. Maar ook elke keer met rijden als hij lands de waterbak komt dan wil hij drinken. ik vind persoonlijk dat het niet zo veel beter gaat. we hebben daar ook een paar koetsiers lopen meestal zeggen zij niet zo veel over de paarden maar nu wel. het viel hun ook al op dat hij heel erg sloom was. als hij samen voor de kar staat heeft hij er heel veel moeite mee.
Hij heeft wel al 1 of 2 keer eerder zandkoliek gehadmar ik denk niet dat dat het is. Mijn moeder zit ook een beetje in de paardenwereld en die denkt er ook heel anders over. het valt haar ook op dat hij zoveel drinkt.
het punt is ook dat de kosten voor de dierenarts zo hoog zijn. Dat houd ze ook tegen. Als je het mij vraagt moet hij echt onderzocht worden. en als ik jullie meningen zo lees denken jullie er gelukkig het zelfde over.
En he is dus ook logisch dat ik me zoveel zorgen maak.