Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tweety_be schreef:Okay, is al een geruststelling... Maar als het blijft, dan haal ik de DA erbij.... Liever een keer te veel komen, dan te laat hè! Het is niet echt een kuchje, maar echt een korte hoest, klinkt wel droog.
Ze staat in vol pension... Dus ik weet niet zeker hoe dik de bodembedekking juist is. Maar ik weet wel dat de stal dagelijks uitgemest wordt en er voldoende stro bijgedaan wordt! Verder heb ik een raar paard dat al het stro in het midden 'wegdoet', s'morgens heeft ze dus een hoop stro over langs de kant maar niks in het midden, dus ja geen wonder dat ze ligwondjes krijgt!
En ander strooisel nemen is niet meteen een optie voor mij, gezien de paarden daar allemaal op stro staan (buiten 1 op houtkrullen) en dat zit gewoon bij de prijs inbegrepen enzo. Ze eet ook een beetje van het stro en ik vind stro best goed tegen verveling (al krijgt ze een pak hooi en heeft ze een liksteen waar ze dol op is! En ze staat enkel s'nachts op stal)
Iemand een andere oplossing?
tweety_be schreef:
Ze staat in vol pension... Dus ik weet niet zeker hoe dik de bodembedekking juist is. Maar ik weet wel dat de stal dagelijks uitgemest wordt en er voldoende stro bijgedaan wordt! Verder heb ik een raar paard dat al het stro in het midden 'wegdoet', s'morgens heeft ze dus een hoop stro over langs de kant maar niks in het midden, dus ja geen wonder dat ze ligwondjes krijgt!

Als dit het is kan het geen kwaad
Maar ik denk dat het pur door stof of koude lucht komt/ kwam