het paardje heeft het al sinds ze op de manege staat, ze is niet mijn paard en er is me verteld dat het niet erg is, maar weten jullie wat dit is?
En aub niet zeggen dat we dierenbeulen ofzo zijn omdat ze zo zweette
Dankje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dankje

Riant schreef:Dat noemt men snot
En snot is niet wenselijk het is beter om geen snot te hebben, maar kwaad kan het ook weer niet. Meer paarden zijn wat snotterig in de lente of hersft. In de gaten houden dat het niet erger word verder lekker in een frisse stal zetten en zorgen dant je een bezweet/ warm paard goed uitstapt onder een zweeetdeken.
waarschijnlijk gewoon een beetje verkouden zolang hij niet ook hoest niet teveel zorgen over maken.
Hier ben ik het mee eens..... 
esperance schreef:ook geen wonder dat hij verkouden is, ik zie dat hij helemaal bezweet is, en dat je hem gewoon vast zonder iets op, aan een halster hebt buiten..
esperance schreef:ook geen wonder dat hij verkouden is, ik zie dat hij helemaal bezweet is, en dat je hem gewoon vast zonder iets op, aan een halster hebt buiten..

unamie schreef:esperance schreef:ook geen wonder dat hij verkouden is, ik zie dat hij helemaal bezweet is, en dat je hem gewoon vast zonder iets op, aan een halster hebt buiten..
wat een vooroordelen zeg
dit slaat natuurlijk echt helemaal nergens op![]()
paard heeft ws net gelopen en dan is het schuim (dus geen snot) ook beter te verklaren ...gewoon opgeklopt schuim
als het paard dit alleen tijdens/na het rijden heeft en verder niet hoest is er niets aan de hand
Dankje.
Splinter schreef:Idd Utah had dat tjidje geleden ook, wordt pas erg als het een andere kleur wordt!
Even op dat andere gezeik,
ben altijd benieuwd hoe paarden in het wild overleven, die zweten zeker nooit

AnneOmie schreef:esperance schreef:ook geen wonder dat hij verkouden is, ik zie dat hij helemaal bezweet is, en dat je hem gewoon vast zonder iets op, aan een halster hebt buiten..
Wat een pennygezever![]()
![]()
Dat is idd gewoon snot. In deze periode is het heel normaal dat ze soms een beetje snotterig zijn zei mijn DA vandaag nog, mijn paard is nu ook een beetje snotterig. Let alleen op dat hij niet gaat hoesten en dat de snot niet geel/groen wordt.