Hij is niet verzekerd en hij zou daar dan gewoon komen te staan.
Inderdaad zou hij door de therapie de rug weer bol leren te dragen. Maar wat is dan de oorzaak van het verkeerde lopen...want dat heeft hij niet altijd gedaan.
En stel dat de rug toch het gevolg is van n probleem (blessure/overbelasting) van de achterhand? Want op de scintigrafie kwam er vorig jaar nog geen probleem op/in de rug naar voren?
Dan zou de aquatherapie dat nog n extra zetje de verkeerde kant op kunnen geven, omdat hij toch wel de door de weerstand van t water moet lopen en er dus wel degelijk zijn spieren en banden worden aangesproken.
En hoeveel kwaad zou het kunnen om hem eerst 4 maanden rust te geven? Oke, als het probleem en de oorzaak wél in of uit de rug komt dan loopt hij dus nog 4 maanden met een verkeerde houding..
Probleem is dus dat eigenlijk niemand (tot nu toe) echt met zekerheid kan zeggen wáár het probleem vandaan komt.
WIl dus de keuze maken met minste risico.... maar ik wacht inderdaad ook de fysio nog af .... en volg dan denk ik mijn gevoel.... konden ze maar praten!!