Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knavia schreef:Volgens mij is 120 euro beetje erg hoog, was dat op afspraak of 'met spoed' omdat de hoefsmid stond te wachten?
Wij betalen iets meer dan 30 euro voor de visite, tussen de 15 en 25 euro voor de Domosedan en tussen de 5 en 10 euro voor de methadon (afhankelijk van de grootte en gevoeligheid van het paard).
Domosedan is gewoon errug duur, ik heb onze veearts wel eens de boel bij elkaar horen vloeken nadat hij een vol flesje kapot had laten vallen!
Knavia schreef:Nou, denk niet dat je de dierenartsen in Nederland zo gek krijgt
Knavia schreef:Volgens mij is 120 euro beetje erg hoog, was dat op afspraak of 'met spoed' omdat de hoefsmid stond te wachten?
Wij betalen iets meer dan 30 euro voor de visite, tussen de 15 en 25 euro voor de Domosedan en tussen de 5 en 10 euro voor de methadon (afhankelijk van de grootte en gevoeligheid van het paard).
Domosedan is gewoon errug duur, ik heb onze veearts wel eens de boel bij elkaar horen vloeken nadat hij een vol flesje kapot had laten vallen!
Imerose schreef:zou wel een smid zoeken dit het wél wil doen, anders is het misschien bij voorbaat gedoemd te mislukken. Je moet wel mensen hebben die er voor gáán!ik denk dat ik met nog wat navraag bij de dierenarts en een goed gesprek met de smid (die het eigenlijk niet wil doen) het maar moet gaan proberen.