Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meisje23 schreef:hoi pablo heeft door het vorige zadel wat niet helemaal goed pastte bultjes op haar rug, die zijn nu zacht door een zalfje van de dierenarts maar nu is er een bultje open gegaan en daar heeft ze veel last van, heb al geprobeerd alleen met een bontje te rijden maar het doet haar zeer dat is duidelijk..
nu heb ik eigenlijk zaterdag wedstrijd voor het eerst l springen maar dat lijkt me niet zo verstandig...zo snel is dat wondje nooit weg helaas...
heeft iemand tips en hoelang zal het ongeveer duren voor ik weer kan rijden?iemand hier ervaring mee??
meisje23 schreef:bedankt voor de reactie's!!
het zadel wat er nu op ligt past goed, is op maat gemaakt door van triest uit meppel de wondjes komen door het vorige zadel maar ze had er nooit last van...
ik zet haar nu iig op rust en ben op zoek naar een bondje voor onder het zadel, maar die dingen zijn zo'n 130 euro dus koop het liever 2e hands..
netje bedankt voor de tip ga gelijk eens kijken bij de drogist....
tuurlijk rij ik nu niet door maar is gewoon best balen, gaat net super op concours en zou het weekend voor het eerst l starten en dan komt dit er weer tussen, nouja..
als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!!
he blue star.....wekt dat echt??ga het gelijk proberen....
)meisje23 schreef:he ik heb nu 2 zalfjes gekocht die ene rescue cream en een van vsm weet zo snel niet hoe die heet maar zit in een wit met gele verpakking is dat dezelfde als die jij bedoelt cobijntje??want de vrouw van de drogist zei idd dat ze dan geen witte haren krijgt en de wond zacht blijft
zal ik ook beide zalfjes kunnen gebruiken??
zeg maar in de ochtend ontsmetten met betadine en dan een zalfje erop en in de avond weer ontsmetten en dan het andere zalfje??haha geen idee of dat kan.....