Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Luckystory schreef:Weten jullie of je een reiningskuur (groene leem) kan combineren met primeval gelinaat? Of wordt de werking van de primeval dan te niet gedaan?
Blue_Star schreef:Luckystory schreef:Weten jullie of je een reiningskuur (groene leem) kan combineren met primeval gelinaat? Of wordt de werking van de primeval dan te niet gedaan?
De groene leem verwijdert alle afvalstoffen uit het lichaam oftewel dus ook de primeval.Je kan de primeval VOOR de groene leem geven,maar dan moet je 3weken wachten omdat eerder de groene leem de primeval toch nog kan verwijderen.Geef je de primeval na de groene leem,wacht je best een paar dagen voor zeker te zijn dat de groene leem weg is
cissy schreef:kan iemand mij vertellen hoe dat werkt zo'n reininginskuur met groen leem?
Mijn merrie heeft op dit moment een uierontsteking (zie topic daarover) en mij is aangeraden daarna een reinigingskuur te doen, dus alle info is welkom! thanks
cissy schreef:kan iemand mij vertellen hoe dat werkt zo'n reininginskuur met groen leem?
Mijn merrie heeft op dit moment een uierontsteking (zie topic daarover) en mij is aangeraden daarna een reinigingskuur te doen, dus alle info is welkom! thanks
Tieme schreef:cissy schreef:kan iemand mij vertellen hoe dat werkt zo'n reininginskuur met groen leem?
Ik heb het via de Silverlinde gekregen.
Ik moest 3-4 weken lang een eetlepel groene leem over z'n voer doen.
hiernaast kreeg hij nog 2x per dag een stukje brood met 1 of 2 druppels jeneverbesolie. dit laatste moest ik erbij geven omdat anders de groene leem niet goed z'n werk doet.