Hoi,
Vandaag kwam ik op stal en lag mn paard, schijnbaar lag hij al een hele lange tijd..
Beetje gekroelt maar toen moest hij toch maar eens op gaan staan dat wou die niet.
Proberen omhoog te trekken ging niet maar toen ze gingen voeren kwam die uiteindelijk wel omhoog.
Hij at zijn eten wel op maar langzaam, we hadden toch maar even zn temperatuur opgemeten en dat was 38,2 niet ernstig ofzo.
Hij was nog maar dufjes dus toen ik hem eenmaal op de poetsplaats had stond hij er maar heel rustig op een gegeven moment zag ik iets uit zn mond een beetje hangen ik dacht dat het eten was maar dat was het niet.
Ik keek nog een keer goed in zn mond en het was een lapje tong.
Vandaar waarschijnlijk de temperatuur en zo rustig zijn.
Het zit aan de voorkant van zijn tong en het is aan 2 kanten los , je moet het zien als je eigen tong maar dan in het midden is het aan beide kanten los alleen aan de voorkant van je tong zit het nog vast.
Het is wel diep niet érg diep maar daar bedoel ik mee geen heel dun stukje.
Hij schuimt een beetje dus hij houd het zelf verder goed schoon, hij eet , hij drinkt, hij reageert weer goed eigenlijk doet hij alles weer richting normaal.
Ik weet mn god niet hoe hij het voor elkaar heeft kunnen krijgen..
Dat vraag ik mezelf nu nog steeds af, als hij op zn tong heeft moeten bijten dan is het wel erg hard gegaan.
Maar nu is het de vraag moet ik een VA bellen ?
Of moet ik het even afwachten tot morgen hoe het is.
Ik denk dat hun er niet veel aan kunnen doen, eraf snijden zullen ze denk ik echt niet doen en hechten ook niet oid.