Pablo heeft een verdikte koker. Nou zeiden stalgenoten dat het waarschijnlijk dan een infectie zou zijn (niet schoon dus) Ik kon me daar niets bij voorstellen aangezien hij juist altijd hartstikke schoon is. Ik mag ook niet aan zijn koker zitten, dan word er een been omhoog getrokken. Vorige week donderdag de DA maar gebeld en die is vrijdag geweest. Het was geen kokerinfectie. Pablo had qua temperatuur 38,1 dus iets te hoog. Verder heeft hij een injectie gekregen met vochtafdrijvers en ontstekingsremmers. En kreeg ik voor de volgende dagen eenmaal daags een zakje poeder met vochtafdrijvers. Echter gister(maandag) was er nog steeds niets veranderd. Qua temperatuur weet ik het niet, die heb ik niet meer opgenomen. Hij oogt prima, hij speelt, hij eet is ondeugend etc. De DA heeft 2 buisjes bloed afgenomen en die zijn ze nu aan het onderzoeken. Gister heb ik niets gehoord dus hoop dat ze vandaag bellen, maar vind het vervelend dat ik niet weet wat er met hem aan de hand is (met name omdat hij niet ziek oogt verders).Is er wellicht iemand hier die zoiets heeft gehad met zijn paard?