Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

flair schreef:Misschien behandeling met tildren. Heeft bij mijn pony met spat aangeslagen. Wel had zij beginnende spat en is het bij jouw paard natuurlijk in een veel verder stadium
Geloof dat tildren ook bij artrose en hko gebruikt wordt.
Citaat:De resultaten zijn beter naarmate het middel zo kort mogelijk na verschijnen van de symptomen en stellen van de diagnose wordt toegepast.

Renske20 schreef:maar sinds ze tildren krijgt is ze stabiel!
Renske20 schreef:nog ff 1 tip, vraag even de prijs op van te voren! vriendin van me was over de 500 euro kwijt in Someren, ik was in Reusel 330 euro kwijt, voor exact hetzelfde!! alleen een infuus Tildren en een lichte verdoving om rustig te blijven staan met het infuus
Is best een verschil ja....Fleurtje100 schreef:Ik geloof dat Time van Saskia ook Tildren heeft gehad..
Renske20 schreef:ze is wel met pensioen, maar af en toe een bosritje doet ze met plezier

SunnyBoy schreef:Ik heb les genomen van Betsie hier van Bokt op de antoine de bodt manier en ik ben van stal veranderd zodat hij veel naar buiten kan i.p.v. op stal staan.
SunnyBoy schreef:Succes in ieder geval ermee en ik waardeer al heel erg dat je wat WILT proberen.
scoobydoo schreef:wil je verder info hebben pm me maar.
ShirleyA schreef:Op 16 april en op 2 juli hebben we op onze stal (www.taamsstables.nl) n clinic v AdB. wellicht kan je komen kijken hoe hij met paarden werkt en hoe de paarden daarop reageren.