Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
carola1 schreef:@bleustar, het middel hoefde maar 1 keer gespoten te worden en dan als het goed was nooit meer.
en voor een betere werking kon het ook nog in het gewricht gespoten worden.
maar,als ik hyaluronzuur bij een zoekmachine invoer, dan krijg ik alleen maar te zien dat dat tegen rimpels is.
@beantje, ik ben niemand aan het beschuldigen (vandaar dat ik ook niet wil zeggen waar het paard staat) maar ik vraag me gewoon af of het allemaal wel klopt, aangezien er volgens mij nog steeds geen medicijn is tegen artrose.
dus nogmaals, ik beschuldig niemand,ik wil alleen weten wat dat nou voor spul was en waarom hun eiegn DA dat dan niet zelf heeft gespoten.
snap je?

carola1 schreef:heeft jouw paard last van rimpels??![]()
ik heb geen idee hoe de DA heet en daar gaat het ook niet om, want zoals ik eerder al heb gezegt, ik wil alleen maar weten wat dat voor middeltje is geweest.
dit omdat mijn schoonmoeder ook artrose heeft en bij haar kan er ook niks aan gedaan worden.
daarom lijkt het me sterk dat er voor paarden wel een middel in de handel is wat hier tegen helpt.