ik ben Miranda en mijn paardje heet Soraya! mijn pony heeft Sarcoid, ik gebruikt nu tandpasta en een soort poeder. het helpt langzaam aan wel gelukkig, maar er zit ook een bult onder haar huid met een sarcoid bultje er boven, ik zit te twijfelen om dat weg te laten snijden. is dat slim of niet? zijn hier mensen met ervaring? en hoe duur zou dat ongeveer gaan kosten?
Heey, hoe ziet dat bultje eruit? heb je misschien een foto?? Mijn pony heeft bij haar kont ook een bultje, de DA zei dat ik het niet weg moest laten snijden omdat het geen kwaad kon.. Groetjes annelous
Mijn pony heeft een bultje op haar schouder. Bij mij zij de DA ook dat ie niet veel kwaad kon en lekker moest laten zitten. Maar niemand weet wat het is.
een beetje onder ana het beeld zie je die bult, die grijze plek moet je neit naar kijk maar een beetje onder ana de foto als je goed kijkt zie je die bukt.
Hier staat alle info over soorten sarcoids, behandelmethoden en kans van slagen.
Ik heb zelf mijn paard laten behandelen met AW4 Ludens. De sarcoid is niet teruggekomen tot nu toe. Na wegsnijden en branden kwam de sarcoid heel snel terug.