hier vind ik de kogel zo dik
en hier onder de kogel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toydoll schreef:Het kan ook een virusje zijn, hier op stal heerste ook een onschuldig 'griep' achtig virusje waarbij sommige paarden ook dikke achterbenen (vooral kogels) kregen. Het ging hier bij de meeste om paarden en ponys die in loopstal(10bij10) stonden en overdag in het weiland, dus stalbenen konden het zoiezo al niet zijn.
Wij hebben ook gewoon doorgereden/getraind, en na een paar dagen was het verdwenen.
moyra schreef:ze is een week ofzo terug wel inelkaar getrapt laten we het zo zeggen. toen had ze 1 wondje maar die zat bij dur hak in de buurt
Blue_Star schreef:Ik had nog een vraag
Wat als je paard stalbenen heeft maar wegens een blessure niet buiten mag??
Dat had mijn,de kogels waren dubbel zo dik + een deel van zijn been(achterbenen)na het stappen waren ze wat dunner van omvang maar nog niet genoeg.Hij gaat ook nog niet de douche in(zijn we aan het trainen).
Moet ik ook zijn temperatuur even opmeten?
florentijn schreef:Blue_Star schreef:Ik had nog een vraag
Wat als je paard stalbenen heeft maar wegens een blessure niet buiten mag??
Dat had mijn,de kogels waren dubbel zo dik + een deel van zijn been(achterbenen)na het stappen waren ze wat dunner van omvang maar nog niet genoeg.Hij gaat ook nog niet de douche in(zijn we aan het trainen).
Moet ik ook zijn temperatuur even opmeten?
Zou even tempen ja......... je weet maar nooit!