Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lekker scheren!
Lekker scheren die handel!sliertje schreef:Volgens mij kan je gewoon scheren hoor, tenslotte groeit het haar gewoon weer aan.... Dat er zomervacht doorkomt, moet weinig uitmaken. De lange winterharen gaan er nu toch al uit en als je daarmee wat afscheert moet weinig uitmakenlekker scheren!
beantsje schreef:Ik zou niet scheren maar de deken eraf gooien, lekker frisse lucht en licht erbij!
Hoe komt hij trouwens aan die eczeem? Heb je de DA er weleens bijgehad?
je weet blijkbaar niet wat de oorzaak is, je haalt er een voedingsdeskundige bij en je wast met betadine (bacterien) en imaverol (schimmels) . Maar waarom laat je je paard gewoon niet nakijken? Het moet toch ergens vandaan komen, die slechte vacht.
P.s als het een parasiet ofzo is, en je scheert, moet ie die dekens weer op. Weer een bron van besmetting!
onley schreef:sjee gooi in godsnaam die deken in de emmer
waarschijnlijk heeft die zo een last van de warmte dat die constant aan het zweten is met de conclusie bulten irritatie schilfers en weet ik dat voor een stront echt waar sommige mensen zijn gewoon koppig laat die frisse lucht eraan een deken doet meer slecht dan goed die rotdingen!
en een dunnere regendeken opleggen dan
ja paard gaat het heus niet koud krijgen
hij is ja niet geschoren geweest.
en gaat nu de zomervacht in net als elk ander paard !!!