Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam schreef:Ik zou er niet aan beginnen, dier is nog jong, is nogniet veel mee gedaan, er is een kans dat ze er last van gaat krijgen, voor de fok is ze niet geschikt en haar verkoopwaarde is gewoon een stuk lager.

onley schreef:indd gewoon doen wat je hart zegt.
ben je op haar gevallen koop haar dan overleg met de eigenaar of ze er op zijn minste de helft van een eventuele operatie van de prijs afhalen.
pittig_ding schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een paard voor in de hogere dressuursport.
Nu ben ik er 1tje tegen het lijf gelopen, een 3 jarige. De eigenaren hebben de merrie pas laten keuren en daar is uit gekomen dat ze OCD heeft in haar linker achterknie. Ze heeft er helemaal nog geen last van en ze zeggen dat de dierenarts ook heeft gezegd dat ze het beste maar kunnen laten zitten.
Ik ben helemaal weg van het paard. Het draaft echt schitterend en ook onder het zadel doet ze het prima.
Ik denk er over om haar te gaan kopen, maar heb geen idee wat ik voor haar zou moeten betalen. De eigenaren hebben gezegd dat ik met een bod moet komen. Wat denken jullie.
sanne98 schreef:wij hebben te horen gekregen dat ons veulen begin van ocd heeft. zij is nog geen jaar oud. advies van de dierenarts is 6 weken ontsekingsremmers te geven. wat is de toekomst van ons veulen.
wie heeft er ervaring mee.
groetjes sanne