Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leone schreef:Hoi
allemaal vast bedankt voor jullie reacties.
even nog wat antwoorden
-Rubberbitje heb ik geprobeerd, en die accepteerd hij niet.
-Allergie heb ik ook aan gedacht, moet ik nog uit testen ga ik vragen aan de veearts morgen.
-Beschadiging aan het bot ik wist niet dat dat mogelijk was? maar had hij er dan al niet eerder last van moeten hebben? maar ga ik ook vragen aan de arts misschien kunnen ze even een foto maken.
-Bit bandage accepteerd hij ook niet... helaas.
-Mijn tandarts (uit belgie) heeft geen verdoving of klem gebruikt om de tanden te knippen. wel voor de controle zo'n twee maanden voor dat het probleem ontstond, maar daarna liep hij weer super zoals altijd.
hebben nog meer mensen ideeen die ik ook evt aan de veearts voor kan leggen?
alvast bedankt,
Groetjes
Citaat:Beschadiging aan het bot ik wist niet dat dat mogelijk was? maar had hij er dan al niet eerder last van moeten hebben? maar ga ik ook vragen aan de arts misschien kunnen ze even een foto maken.
unamie schreef:het is bijna onmogelijk om dan goed achterin de mond te komen
second opinion door een goede kliniek is dan geen overbodige luxe
en wat is knippen?
tanden worden normaal gesproken toch gewoon gevijld
ellepel schreef:een heel dun dubbel gebroken bitje dan?
ook al geprobeerd? die verdeeld op zich de druk wel iets lekkerder in de mond.Citaat:Beschadiging aan het bot ik wist niet dat dat mogelijk was? maar had hij er dan al niet eerder last van moeten hebben? maar ga ik ook vragen aan de arts misschien kunnen ze even een foto maken.
ja beschadiging aan het bot kan wel, maar dan moet er wel iets gebeurt zijn natuurlijk.
kan zijn dat er misschien een ontsteking onder zit, maar dit kun je vrij makkelijk wel zien, dan is t wel warm en rood t plekje in de mond.
verder geen idee wat je zou kunnen doen..