Acupuncturist Jean Yves Goray. Ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ivonka

Acupuncturist Jean Yves Goray. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 22:07

Ben nu 2 keer bij de DA Jean-Yves Goray in duitsland geweest. Mijn paard heeft een soort van bewegings kreupelheid. Na de eerste behandeling liep hij 50% beter. Helaas viel de 2e keer een beetje tegen.

Wie is wel eens met zijn/haar paard voor een behandeling bij hem geweest en heeft het geholpen?

Fjordenmaniak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:37

Wow dat is snel resultaat.
Het kan wel kloppen, mijn Fjord is ook wel eens door een acupuncturist behandeld.
Die zei ook dat ze best eerst zelfs slechter kunnen worden, en daarna pas verbetering.
Bij Rian bleef het eerst stabiel (geen verbetering of verslechtering) en pas na handeling 6 ging het beter.
HIj zei ook dat koudbloeden minder snel op behandeling reageren, en volbloeden juist wel weer heel erg snel.

Rian had een slechte voeding vanuit de rug naar de knie en de sprong, die is nu veel beter. Eigenlijk wil ik hem binnenkort weer eens laten komen, maar ik heb er nu geen geld voor. Effe sparen en dan maak ik weer een afspraaak om hem te laten kijken en eventueel dan behandelen als hij dat nodig vind.

ravel

Re: Acupuncturist Jean Yves Goray. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:27

Ivonka schreef:
Ben nu 2 keer bij de DA Jean-Yves Goray in duitsland geweest. Mijn paard heeft een soort van bewegings kreupelheid. Na de eerste behandeling liep hij 50% beter. Helaas viel de 2e keer een beetje tegen.

Wie is wel eens met zijn/haar paard voor een behandeling bij hem geweest en heeft het geholpen?

Mijn ervaring: erg duur en ook na de 1e behandeling geen effect meer!