Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gewoon lekker relaxed zijn. 
(grapje!)
atreyuevita schreef:ahaa.. zuurstofgebrek in de hersenen kan ze zeker hebben !!!!![]()
(grapje!)
Ze doet het sinds gisteren alleen nog sochtends en niet meer savonds. Gaf haar sinds een week wat zemelen en ben daar sinds eergisteren mee gestopt. Misschien dat het toch wat borrelde in haar buik.
We zullen maar even afgaan op Phia... dan Anda's uit Kessenich gewoon erg lui kunnen zijn
. Ze ruikt natuurlijk op afstand de mooie mannen daar en droomt
daar heerlijk van.
een klein Polacootje of een Presumido of een Duende of een Duque ......
atreyuevita schreef:jaja... binnenkort mag ze haar prinsen weer ontmoeten! En dan volgend jaar .... een klein Evitaatje! .. dat belooft wat! Ze is echt al een hele dame... goed dominant en heel gehaaid.. maar gelukkig ook heeeel lief!
Ze kan nu al driedubbele knopen los peuteren..... en verzint zelf kunstjes om wortels los te peuteren van iedereen die in de buurt komt... en ik krijg dus steevast bij iedereen de vraag... "ahhhh mag ik haar een wortel geven.. kijk eens hoe lief ze doet..."
PhiaBink schreef:atreyuevita schreef:jaja... binnenkort mag ze haar prinsen weer ontmoeten! En dan volgend jaar .... een klein Evitaatje! .. dat belooft wat! Ze is echt al een hele dame... goed dominant en heel gehaaid.. maar gelukkig ook heeeel lief!
Ze kan nu al driedubbele knopen los peuteren..... en verzint zelf kunstjes om wortels los te peuteren van iedereen die in de buurt komt... en ik krijg dus steevast bij iedereen de vraag... "ahhhh mag ik haar een wortel geven.. kijk eens hoe lief ze doet..."
Dan Polaco er op doen, dan krijg je een komiek 1ste klas. Atje is ook een komiek, net zijn pa!
atreyuevita schreef:Mijn 4 jarige andalusier staat ineens opvallend veel te gapen... echt de hele tijd achter elkaar gisterenavond maar vanochtend weer.... misschien moe??? of moet ik me ongerust maken?