Schiefel op het hoofd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jossie

Schiefel op het hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 14:50

Kate heeft sinds de jaarwisseling een bult op haar neusbeen, deze is hard en niet gevoelig. Ik heb, toen de bult na een week of 2 niet minder werd, de VA ernaar laten kijken. Hij concludeerde dat het een soort schiefel is, maar dan op het hoofd ipv op het been.

Achteraf weet ik ook wel wanneer en hoe het gebeurd is, ze is toen uitgebroken en nam in haar vlucht door het draad een paal mee. Deze paal is waarschijnlijk op haar hoofd gekomen en heeft daar een bloeduitstorting veroorzaakt, met de schiefel als gevolg...

Weet hier iemand hoe ik de schiefel nog kan laten slinken (de bult is ontsierend, maar dat is meer mijn probleem als dat van Kate )?

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 15:55

Je hebt er wel spul voor dat je erop kan smeren, maar dat moet je zsm erna doen. Denk dat dat nu bijna 2 mnd later geen zin meer heeft.

Jasper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:15

Onze ezel heeft ook een schiefel op zijn neusbeen. Het is een verbening dus niets aan te doen. Het went echt (al hoewel het wat lastig is met de neusriem, die moet altijd of te laag of te hoog).