Shiva_love schreef:bedankt voor je reactie. Maar er heeft al een keer een dierenarts naar gekeken. En zowel hij als de smid vinden niks. En ja, om nu gelijk röntgenfoto's te laten maken............ze loopt niet overdreven kreupel ofzo.
Als je pony er al twee jaar last van heeft dan is het allang tijd om een gedegen onderzoek, waar rontgen foto's onderdeel van uitmaken, te laten uitvoeren. Wacht niet totdat je pony op een dag wel op 3 benen loopt.
Een paard loopt niet voor z'n lol niet helemaal rad op de volte. Ik kan me niet voorstellen dat als een goede dierenarts vaststelt dat je pony niet zuiver loopt, zegt dat er niets aan de hand is. Het kan soms heel moeilijk zijn om te achterhalen waar het precies vandaan komt. Zeker bij vage kreupelheden, maar juist daarom is er goed onderzoek nodig. Anders is de kans groot, dat je, ondanks je beste bedoelingen, je pony wel stuk rijdt op de lange duur.
Heb vandaag mijn paard weer laten onderzoeken, i.v.m. niet helemaal rad lopen. (tijdens het rijden niet kreupel) Als je wilt weten hoe dat er aan toe kan gaan, kan je een PB-tje sturen.