Er stond net een huilende verzorgster voor de deur die kwam zeggen dat mij 7-jarige Shetlandruintje steeds zomaar in elkaar zakte en ging liggen. Ze had hem gepoetst en een stukje gewandeld en gaf hem daarna eten. Na de eerste hap zakte hij ineens in elkaar en z'n hoofd hing er slap bij en hij deed niks meer? Hij ging daarna weer staan. Ze heeft hem toen terug in de wei gezet en toen deed hij het weer.
Ik ben meteen naar hem toegegaan. Maar hij is niet meer gaan liggen. Er was ook verder niks aan hem te merken. Stukje stappen ging ook gewoon normaal.
Ik dacht eerst aan koliek maar als ik aan zijn buik zat vond hij dat gewoon normaal. En anders moet hij toch een protest geven?
Mijn moeder belt nu iig de DA. Maar weet iemand wat dit kan zijn of heeft dit zelf mee gemaakt?
Zit nu de vreselijkste dingen in m'n hoofd te halen.
DA is geweest. Waarschijnlijk heeft hij buikkrampen gehad. Hij heeft iets ingespoten gekregen om zijn buikspieren te ontspannen. Niet veel aan de hand gelukkig!
buikkrampen is ook een vorm van koliek. Ik zou hem toch maar goed in de gaten houden. Krampkoliek komt nogal weleens terug na een bepaalde tijd (als de spuit uitgewerkt is)