Mijn paard Sarosa heeft een paar maanden gehoest. De DA is al 3 keer geweest en ze heeft al 2 keer en antibiotica kuur gehad. De eerste en tweede keer dat de DA kwam dacht hij dat het broncitus was en de derde keer had hij geconstateerd dat ze Dampig was, omdat ze niet meer hoeste (sommige dagen hoest ze niet en als ze hoest doet ze het alleen binnen of als ik aan het rijden ben, en dan alleen als ik dingen doe die moelijk of erg inspannend voor haar zijn).
Heb je tips voor dingen die ik haar moet voeren (bijv. iets slijmoplossends?) of dingen die ik aan de stal moet veranderen (wat moet ik op de grond leggen?) zeg het dan ff
Alvast Bedankt
dit komt waarschijnlijk omdat ze vroeger al haar stro opat, dus met haar neus heel de tijd in de drollen stond. Dit kan ze niet opeten dus staat ze ook niet in de amoniakwalmen
die rijdt ik heel af en toe nog stukje bos in verder niet en dan hoofdzakelijk alleen stap en dan alleeenin de herfst en winter kan dat met haar..dan vaak niet meer,krijgt ze weer meer last..
, maar ze heeft gelijk. Deze winter heb ik nl droog hooi moeten voeren ivm de vorst en onze waterleiding afgesloten was, en hij heeft geen een keer gehoest, gekucht of een snotneus gehad.