Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Is er al iets van nieuws omtrend galant?
Wel las ik iets over dat hij weer bereden werd? Is dat niet iets te voorbarig? als het beestje niet in zijn hum is?
is geen aanval hoor, maar wellicht hebben jullie daar wel een reden voor.
mickeytje schreef:Is er ook op een maagzweer onderzocht?
simodi schreef:Beweging blijven geven is goed, maardoe het wel rustig aan. Warm houden kost een (te) mager paard nl erg veel energie.
Cinnepin schreef:Inderdaad, ik weet dat beweging goed is voor het warm houden
, vanwege stijfheid e.d., maar om er nou mee te gaan rijden
Kun je beter met hem wandelen aan de hand, dat is alleen maar beter. [***] schreef:Ehm volgens mij lees je iets verkeerd,
Ik snap ook wel dat je hem niet ineens stil moet zetten, vanwege stijfheid e.d., maar om er nou mee te gaan rijden
Kun je beter met hem wandelen aan de hand, dat is alleen maar beter.
Maar goed als je graag wilt rijden...
jacolien schreef:Er staat geen Jacobskruiskruid.Jacobskruiskruid gegeten?
Cinnepin schreef:sorry sab maar gallant word bijna niet gereden hoor..op het moment.
en ik rijd er zelf al helemaal niet op.

[***] schreef:
Dan kun je 100x zeggen dat amarins juist niet wilde rijden, dan had ze dat ook niet moeten doen.
Als je eigen gevoel het ook zegt?... tuurlijk gewoon negeren en lekker doorgaan.
Ik snap niet waarom je gelijk zo in de verdediging schiet? Ik vroeg in eerste instantie alleen maar waarom dat zo was.. maar goed..
[***] schreef:
Ehm volgens mij lees je iets verkeerd,
Ik snap ook wel dat je hem niet ineens stil moet zetten , vanwege stijfheid e.d., maar om er nou mee te gaan rijden Kun je beter met hem wandelen aan de hand, dat is alleen maar beter.
Maar goed als je graag wilt rijden...