een paard op de manege waar ik rij, m'n lievelingspaard...
heeft schouderpeesontsteking, de manege doet er bijna niks aan...
ze staat bijna altijd op stal, en laatst ging ik haar poetse, en zat ze helemaal onder het vet,
ze staat er een beetje genegeerd maar wel opgewekt als altijd bij..
maarja, ik zit dus een beetje vast hier, de manege wil haar misschien naar de slacht gaan brenge, maar dat zou ik echt niet aankunnen, in de laatste 2 jaar zijn er dan ook al 6 paarden weggegaan... allemaal kreupel of koliek.
het zou best aan de manege of wat ook kunnen liggen, maar dan alsnog.. ze heeft het nu en ik weet echt niet wat er kan gebeuren om haar te helpen, ik zou d'r kopen, maar dan moet ik eerst wel zeker weten dat ze een kans heeft om beter te worden..anders lijdt ze alleen maar langer.
ze heeft het nu al 4 maanden, en loopt nogsteeds niet goed, het was bijna over... en ze liep alleen onregelmatig, maar er is daarna lang nix meer met dr gedaan, en nu is het dus weer erger geworden
ik zou graag willen weten wat ik hier aan kan doen.. of de manege dit ook kan oplossen.. wat er voor nodig is om haar beter te krijgen.. hoe lang het zou duren ongeveer.. en of ze kans heeft om er vanaf te komen.. beetje dubbelop maarja..
en is er hier misschien iemand die het met zijn/haar eigen paard of lievelingspaard ook heeft meegemaakt?
ben een beetje hopeloos