Trap in flank

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimDai

Trap in flank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 19:11

Mijn pony heeft vorige week donderdag een trap gehad van een ander paard in haar liesstreek. Er zit een wond en ze loopt niet lekker... niet echt kreupel maar gewoon pijnlijk. Ik heb de wond schoongemaakt en ze staat nu op rust (alhoewel dit moeilijk is ivm inloopstal en 24 uur per dag buiten)
Als ik druk op die plek reageert ze niet alsof ze heel erg pijn heeft maar als ze loopt gaat dit gewoon heel slecht en ze houd haar buik in aan de kant van de wond. Ik heb besloten morgen de dierenarts zoiezo te bellen om te vragen of ie langs wil komen. Maar ik was benieuwd of iemand weet wat er mis kan zijn...en of een wond zo lang nog pijn kan doen als het puur die wond is.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 01:04

Er kan dan goed iets beschadigd of gekneusd zijn van binnenuit. Ik ben benieuwd wat de DA er van zegt morgen.

KimDai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:49

Poehj gelukkig... het ging vandaag zoiezo beter met haar...ze draaft alweer een beetje. De dierenarts geeft als advies de wond goed schoonhouden en het is niet gek dat ze hier best wel even last van heeft. Ik heb m even gebeld en ben weer gerustgesteld!