Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:Misschien heb je iets aan deze link (s)
http://www.simicur.nl/hoefkatr.htm
www.hoofcare.nl
Erg vervelend voor je paard. Suces ermee.

lolclub schreef:loopt je paard er kreupel aan of (nog) niet ?
Verrox schreef:lolclub schreef:loopt je paard er kreupel aan of (nog) niet ?
nee gelukkig nog niet. Ik ging eigenlijk naar de dierenarts omdat ik dacht dat hij een rugprobleem had, hij loopt op een harde ondergrond goed, buigproeven ook goed (al hebben die niks te maken met hoefkatrol) maar op de volte (harde ondergrond) liep hij wel kreupel, eerst alleen links dus links verdooft en daarna ook rechts op de volte kreupel en toen zijn er foto's gemaakt. Zn rug is inmiddels ook behandeld maar komt dus van de hko zeggen ze. volgende week krijgt hij Tildren via een infuus maar de resultaten zijn wisselend hoorde ik
Verrox schreef:Mijn paard heeft hoefkatrol, beide voorbenen klasse 4!! Slecht dus, ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn. Wat is er aan te doen, het verhaal Antoine deBodt ken ik maar nog andere suggesties??
Aub geen verhalen dat er niks meer aan te doen is enz...
Alleen tips waar ik wel iets aan heb, in laten slapen kan altijd nog!!
Verrox schreef:Bedankt voor jullie reacties, mijn paard heeft ook last van zn rug...daarom ging ik ook naar de DA, nooit aan hko gedacht!!
Hij heeft sinds vanmiddag speciaal beslag. Hoop dat het werkt en ik woon in zwolle maar ik heb het er wel voor over om een eindje te rijden voor zo'n clinic.

Delphi2 schreef:Bij ons staat ook een paard op het land, ook hoefkatrolonsteking klasse 3/4 op beide voorbenen. Paard wilde ook niet meer lekker lopen. Is nu "gestrasserd" door Raf Anteunis en loopt weer goed.