Droge kuch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Droge kuch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 18:08

hij is al aan de ventiplumin( geloof ik) geweest. Dis heeft niet geholpen en nu zit hij aan antibiotica.

Ik las net dat wit snot door stof komt.( kan kloppen hij staat binnen, geen mogelijkheden om hem overdag buiten te doen, alleen als ik er ben en niemand aan het rijden is) Maar dat kuchje is er nu nog wel, hij is nu 3 dagen aan de antibiotica.Wanneer hoort het ong. te stoppen dat kuchje ? Soms is het heel hard.. Alleen als hij binnen staat. als hij lekker buite in de bak is. Doet hij het alleen als hij hard gerend heeft.

Kan het zijn dat hij iets "tegen" het stro heeft? Dat hij daardoor kucht?

Toen hij is aangestoken door ze vriendje,daarvoor, heeft hij GEEN last gehad van kuchen. Dus misschien is het wel zo over te gaan. Hij heeft er niet zo lang mee gelopen ( 2 weekjes) dus gronisch kan het niet zijn. volgends DA. Dit moet ook helpen... Zei die!

Eigenlijk wil ik maar op 1 vraag antwoord

Hoe lang duurt het totdat antibiotica aanslaat ?

( het hoesten is savonds/sochtends het ergste. Overdag bijna niets. )

als iemand me vraag kan beantworden... Graag

_Dunja_

Re: Droge kuch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:17

Geen idee, misschien kun je proberen je paard in iedergeval nat hooi te geven dat verlicht het hoesten/kuchen

lightmorebh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:32

en zorgen voor frisse lucht met stof in de lucht word zijn keel nog meer geprikkelt.maar let wel op dat hij niet op de tocht staat

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 00:23

Zou toch naar een andere stal verhuizen dan, veulens horen echt buiten in alle vrijheid en desnoods dan snachts op stal.

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 14:41

horsewisper schreef:
Zou toch naar een andere stal verhuizen dan, veulens horen echt buiten in alle vrijheid en desnoods dan snachts op stal.

hier is dat onmogelijk. allles staat of vol, of er mogen geen hengsten.

Maar ik wou eigelijk even kwijt dat het zogoed als over is! al 2 dagen !!